My Day become a wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 10, 2014

Ketawa Pada Diri Sendiri Apabila Tersentak Dari Mimpi Yg Menampakkan Kebodohan Diri..

Saat ini, hati berlubang, sejuk, kaku, tiada mood, tiada selesa nak makan.. Hanya Dia yang tahu.. Namun harus juga aku harungi.. selesai permasalah satu persatu... bak kata org putih.. one by one..
Dimana akan berakhir??
Dan yang pasti aku sendiri kini, sebab aku sememangnya sudah tiada siapa2..
Tapi tiada siapa juga yang perlu aku risaukan jugak...
Short term plan - move on...
Long term plan - cari hidup baru tempat baru kenangan baru..

Penuh dengan takda tanya kah???
Biarlah tinggal tanda tanya.. sbb aku pun masih dalam tanda tanya...

Satu yang pasti, aku kini bukan aku yang dulu..

Rasa nak demam plak, kalau demam boleh senbuhkan pahit ini..
Demam lah engkau wahai badan...

As long as you keep breath u ll be ok... bak kata trainner dlm gym..

Come on... keeeeepppp breath....... smile always..

No comments:

Post a Comment