My Day become a wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 18, 2011

Hati yg parah..

Kata-kata dari seseorang yang lebih mengenali aku dari aku sendiri:

> you is most beautiful and good attitude highly conflict
> how the people in world before take decision must think10 times and then take decision unfortunately you fail to take right decision
>just wait and Allah test all people and give 3 chance in life to change don't worry.

Tuhan, tunjukkan aku jalan Mu. 
Tabahkan hatiku dengan apa jua dugaan-Mu.
Tetapkan aku di landasan yang benar.

Sejarah hidup telah pun tertulis sejak azali.
Ada kala apabila toleh ke belakang, lebih banyak menda yg sayang untuk kita luputkan dari ingatan.
Namun hanya mampu menoleh, di harapan ada lah realiti.

Memang sangat susah mencari orang yang mudah memahami kita. 
Walaupun orang yang melahirkan kita pun belum tentu dapat memahami kita.Sebab itu kata2 yang menoreh hati anaknya selalu dikeluarkan.

Aku tak pernah salahkan takdir, Tuhan beri akal keputusan kita yang buat, akibatnya Tuhan tunjuk setelah keputusan diputuskan.

Iman ku bukan seteguh Zulaikha...Namun aku tetap berikan diriku waktu...April...harap engkau menjelma dengan penuh rahmat dariNya..Do or die, aku kena tetapkan keputusan ku...

No comments:

Post a Comment