My Day become a wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 30, 2011

HOBI terbaru

Lately aku ada hobby baru - menjahit.. ngeh ngeh....semalam aku berjaya memodified satu baju menjadi baju yg besh!!! i like..takde masa lak nk menangkap gambar nyer..takpe next time aku pakai baju tu kuar jejalan aku tangkap gambar...
yang besh - jadik..yeayyyy..jarang project menjahit baju aku neh menjadik...byk yg aku modified nyer akhirnya campak dlm tong sampah..saiz larik...
baju yg asalnyer aku beli nk jadikan overcoat dinner tapi mcm tak berapa masuk...
tu akhirnya aku tempah ja overcoat tuk dinner kat akak kedai jahit dlm BJ tu..sib bek akak tu reti wat..
harap2nya hasilnya cun lah...
tak sabo nk berdinner laks....this year wat kat EQ...suker suker...

No comments:

Post a Comment